Porin seudun keliaakikkojen logo

Ajankohtaista   Jäsenyys   Jäsenedut Jäsenillat   Matkat   Vastuuhenkilöt   Tukihenkilöt Reseptit
  FACEBOOK-sivu

Puheenjohtaja Kati Kiljunen
sukunimi.etunimi@gmail.com

porinseudunkeliakia(at)gmail.com

Keliakialiitto

Yhdistyksen IBAN-tilinumero
FI05 1269 3000 6490 36

Tänään on torstai 06.08.2020

Kaikissa tilaisuuksissa huolehdimme käsihygieniasta ja noudatamme turvaohjeita! Tilaisuuksien toteutumiselle on KORONAVARAUS.

La 12.9. Tule mukaan ja koe Kokemäki; Keliakiaviikon jälkilöylyt:

Lähtö Porin Matkakeskuksesta tilausajolaituri 8 klo 8.00. Klo 8.45-9.20 Sinituotteen tehtaanmyymälä, klo 9.30-10.00 Kokemäen kirkko (varauksella), klo 10.15-11.00 Juustolan käsityöläiset ry:n myymälä ja tutustuminen näyttelyyn. Klo 11.15 ruokailu Ali-Ketolan tilalla ja tutustuminen tilan toimintaan. Klo 13.00-14.00 Kriivarin porotilalla nautimme kahvit ja tutustumme poroihin. Matkan hinta 5€/hlö, sis. bussikuljetus, ruokailu ja kahvit porotilalla. Tasarahamaksu kerätään bussissa.

Kutsumme erityisesti kaikki Kokemäen alueen keliaakikot perheineen mukaan. Oma kyyditys, hinta 5€/hlö maksetaan ruokailuun mennessä (toivomme tasarahaa). Sitovat ilmoittautumiset 1.9. mennessä Marjalle 050 320 8196. Linja-autossa mukanamme käsidesiä ja kasvosuojuksia.