Porin Seudun Keliakiayhdistys ry.

Porin seudun keliaakikkojen logo

Ajankohtaista   Jäsenyys   Jäsenedut Jäsenillat   Matkat   Vastuuhenkilöt   Tukihenkilöt Reseptit

Puheenjohtaja Kati Kiljunen
sukunimi.etunimi@gmail.com

porinseudunkeliakia(at)gmail.com

Keliakialiitto

Yhdistyksen IBAN-tilinumero
FI05 1269 3000 6490 36

Tänään on keskiviikko 22.09.2021

La 10.7. Karvaista kaveruutta, retkipäivä Koivuniemen Herraan Landeteemapuisto MuuMaahan Merikarvialle. Lähtö Porista klo 11:00 Matkakeskus, laituri 8. Tutustutaan Landeteemapuisto MuuMaan eläinkavereihin, perinnepajoihin ja suolammella souteluun. Omakustannushinta 5 eur/hlö, lapset ilmaiseksi. Hintaan sisältyy ranneke alueelle ja gluteeniton lounasruokailu Landepaukku -tilauskahviossa. Lähtö takaisin Poriin klo 16:30. Ilmoittautumiset 30.6. mennessä Marjalle 050 320 8196. Maksu käteinen.

La 21.8. klo 12:15 lähtö Porista Luvialle kimppakyydeillä klo 13:00-16:00 Anna hiustesi hulmuta – Miten voisi elää myötätuntoista elämää kuluttamatta itseään loppuun. Purjehdus Kaljaasi-Ihanalla ja keskustelua elämänhallinnasta, mitä tarkoittaa ”kyllä me selviämme, vaikka vaikeuksia tulisikin vastaan”. Omakustannushinta 10 eur/hlö, lapset ilmaiseksi. Hintaan sisältyy keitto päivällinen ja purjehdus sekä mahdollisuus keskustella elämänhallinnasta. Ilmoittautumiset 30.6. mennessä Marjalle 050 320 8196. Maksu käteinen.