Porin seudun keliaakikkojen logo

Ajankohtaista   Jäsenyys   Jäsenedut Jäsenillat   Matkat   Vastuuhenkilöt   Tukihenkilöt Reseptit
  FACEBOOK-sivu

Puheenjohtaja Kati Kiljunen
sukunimi.etunimi@gmail.com

porinseudunkeliakia(at)gmail.com

Keliakialiitto

Yhdistyksen IBAN-tilinumero
FI05 1269 3000 6490 36

Tänään on perjantai 22.02.2019

TULOSSA

La 23.3. Koko perheen retki Wanhaan Kanalaan Loimaalle. Lähtö klo 9.45 Porin matkakeskus laituri 8. Klo 11-13 pääkana Jaanan esitelmä gluteenittomuudesta ja yrityksen tarina. Lounas, gluteenittomien tuotteiden ostoa ja toripuoti. Klo 13.30-15 Luontokapinetti Yläneellä. Opastettu tutustuminen näyttelyyn eli luontotietoa aina maan syvyyksistä avaruuteen asti. Eilamari myy ja maistattaa gluteenittomia tuotteitaan. Hinta 20€ jäsen, alle 18 v. 10€ ja alle 6 v. ilmaiseksi. Hintaan sisältyy kuljetus, lounas ja sisäänpääsy Lountokapinettiin. Sitovat ilmoittautumiset 23.2. mennessä Katille 045 6999 196. Maksu yhdistyksen tilille FI05 1269 3000 6490 36.

La 6.4. Lautasella-messut Helsingin Messukeskuksessa. Tapahtuman järjestävät Messukeskus ja Keliakialiitto yhteistyökumppaneinaan Allergia-, iho- ja astmaliitto, Vegaaniliitto ja Elävä raakaravinto ry. Lähtö klo 7 Porista. Paluumatkalla pysähdymme Humppilassa. Hinta 25€ sisältää bussimatkat, pääsylipun messuille ja aamiaisen. Sitova ilmoittautuminen 20.3. mennessä (max 50 hlö) Helleville 044 0210 147. maksu yhdistyksen tilille FI05 1269 3000 6490 36.