Porin Seudun Keliakiayhdistys ry.

Porin seudun keliaakikkojen logo

Ajankohtaista   Jäsenyys   Jäsenedut Jäsenillat   Matkat   Vastuuhenkilöt   Tukihenkilöt Reseptit

Puheenjohtaja Kati Kiljunen
sukunimi.etunimi@gmail.com

porinseudunkeliakia(at)gmail.com

Keliakialiitto

Yhdistyksen IBAN-tilinumero
FI05 1269 3000 6490 36

Tänään on lauantai 04.12.2021

La 9.4. Lautasella-messut järjestetään Messukeskuksessa samaan aikaan Kevätmessujen ja Lähiruoka & Luomu -tapahtuman kanssa. Lautasella on erityisruokavalioiden oma tapahtuma Messukeskuksessa Helsingissä. Tarjolla on maistuvia herkkuja, joissa huomioidaan niin gluteenittomuus, vege ja vegaanisuus sekä erilaiset allergiat.

Tutustu uutuustuotteisiin, tee ostoksia ja maistele herkkuja! Poimi kotiin vietäväksi myös inspiroivat vinkit ja ideat hyvään, turvalliseen ja maukkaaseen arkeen luennoilta, tietoiskuista sekä näytöskeittiön esityksistä.

Elokuu 12:15 lähtö Porista Luvialle kimppakyydeillä klo 13:00-16:00 Anna hiustesi hulmuta – Miten voisi elää myötätuntoista elämää kuluttamatta itseään loppuun. Purjehdus Kaljaasi-Ihanalla ja keskustelua elämänhallinnasta, mitä tarkoittaa ”kyllä me selviämme, vaikka vaikeuksia tulisikin vastaan”. Omakustannushinta 10 eur/hlö, lapset ilmaiseksi. Hintaan sisältyy keitto päivällinen ja purjehdus sekä mahdollisuus keskustella elämänhallinnasta. Ilmoittautumiset 30.6. mennessä Marjalle 050 320 8196. Maksu käteinen.

La 22.10. Gluten free osasto I love me – Pohjois-Euroopan suurin hyvinvointitapahtumassa Messukeskuksessa. I love me esittelee tulevan kauden hius- ja meikkityylit, muodin kuumimmat trendit, koru- ja kellomaailman viimeisimmät tuulet sekä uusimmat kauneuden ja terveydenhoitotuotteet ja -palvelut.