Porin seudun keliaakikkojen logo

Ajankohtaista   Jäsenyys   Jäsenedut Jäsenillat   Matkat   Vastuuhenkilöt   Tukihenkilöt Reseptit
  FACEBOOK-sivu

Puheenjohtaja Kati Kiljunen
sukunimi.etunimi@gmail.com

porinseudunkeliakia(at)gmail.com

Keliakialiitto

Yhdistyksen IBAN-tilinumero
FI05 1269 3000 6490 36

Tänään on lauantai 25.11.2017

JÄSENYYS

Porin seudun keliakiayhdistys toimii keliakia- ja ihokeliakia (dermatitis herpetiformis) -diagnosoitujen ja heidän omaistensa, hoitohenkilöstön ja liikelaitosten välisenä yhdyssiteenä.

Yhdistys on perustettu 11.2.1998.

Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä jokainen, joka haluaa edistää yhdistyksen tarkoitusta.

Maksamalla Keliakialiiton jäsenmaksun liittyy samalla Porin seudun keliakiayhdistys ry:n jäseneksi.

Keliakialiiton jäsenmaksu on 25 € / vuosi, josta yhdistyksemme saa 10 €.

Jäseneksi liittyminen

Eri puolilla Suomea toimivat 30 Keliakialiiton jäsenyhdistystä ovat keliakiajärjestön ydin.
Jokainen henkilöjäsen kuuluu johonkin keliakiayhdistykseen. Yhdistykset toimivat keliaakikkojen ja heidän läheistensä tukena sekä edistävät keliaakikkojen hyvinvointia omalla alueellaan. Keliakiayhdistykset järjestävät eri puolilla Suomea monenlaista toimintaa, johon kannattaa tutustua ja mennä mukaan. Olet lämpimästi tervetullut mukaan yhdistyksesi toimintaan, esimerkiksi jäsentilaisuuksiin, luento- ja neuvontatapahtumiin, leivontailtoihin, jauhopiireihin, retkille, matkoille, liikuntatapahtumiin, myyjäisiin, toritapahtumiin, kesäpäiville ja messuille. Tulemalla mukaan keliakiayhdistykseen et jää keliakiasi kanssa yksin; saat uusinta tietoa keliakiasta, tapaat mukavia ihmisiä, pääset näkemään ja kokemaan monenlaista uutta ja saat halutessasi mahdollisuuden vaikuttaa

Voit liittyä keliakiayhdistyksen jäseneksi täyttämällä lomakkeen, joka löytyy:

Keliakialiiton verkkosivuilta tai soittamalla Keliakialiittoon, puh. (03) 2541 300.

Sähköpostitse voit liittyä lähettämällä viestin osoitteeseen jasenpalvelut @ keliakialiitto.fi. Jäsenmaksu on 25 euroa/vuosi sisältäen mm. Keliakia-lehden viisi numeroa/vuosi.