Porin seudun keliaakikkojen logo

Ajankohtaista   Jäsenyys   Jäsenedut Jäsenillat   Matkat   Vastuuhenkilöt   Tukihenkilöt Reseptit
  FACEBOOK-sivu

Puheenjohtaja Kati Kiljunen
sukunimi.etunimi@gmail.com

porinseudunkeliakia(at)gmail.com

Keliakialiitto

Yhdistyksen IBAN-tilinumero
FI05 1269 3000 6490 36

Tänään on torstai 09.07.2020

Kaikissa tilaisuuksissa huolehdimme käsihygieniasta ja noudatamme turvaohjeita! Tilaisuuksien toteutumiselle on KORONAVARAUS.

La 5.9.20 klo 10-13”Gluteenitonta? Kyllä, kiitos” Keliakiaviikon koko perheen gluteeniton vohvelitapahtum Diakon Pori ”Pihlajasali” (ent. Diakonialaitos) Metsämiehenkatu 2, Pori. Yhdistys tarjoaa maisteltavat: vohvelin (hillo+kermavaahto) ja Apetitin kukkakaali-/parsakaali Wingsin dipin kera. Tarjolla myös useita muita gluteenittomia tuotemaistiaisia sekä erilaisia ”Tieto-taito”- toimintapisteitä, lapsille ongintaa ja arpajaiset. Hyvät palkinnot. Myynnissä paikallisten valmistajien gluteenittomia tuotteita, kahvia, teetä, mehua ym. (varaathan käteistä). Toivomme runsasta osanottoa!

TI 8.9. EI OLE Gluteeniton-iltaa

Ti 13.10. klo 17.45 alkaen koko perheen tapahtuma keilahallilla, Bowling 4 You, Puinnintie 4, Pori. Keilailu klo 18-19, iltapala klo 19.00. Hinta 5€/hlö, sis. keilakengät, keilailu 1t, gluteeniton/laktoositon iltapala. Sitovat ilmoittautumiset to 1.10. mennessä Marjalle 050 320 8196, maksu kerätään keilahallilla. Tilaisuuden alussa mahdollisuus ostaa gluteenittomia irtokarkkeja.

Seuraa ilmoitteluamme Satakunnan Viikon yhdistysilmoitukset -osiosta, yhdistyksen nettisivuilta ja Facebookista.