Porin seudun keliaakikkojen logo

Ajankohtaista   Jäsenyys   Jäsenedut Jäsenillat   Matkat   Vastuuhenkilöt   Tukihenkilöt Reseptit
  FACEBOOK-sivu

Puheenjohtaja Kati Kiljunen
sukunimi.etunimi@gmail.com

porinseudunkeliakia(at)gmail.com

Keliakialiitto

Yhdistyksen IBAN-tilinumero
FI05 1269 3000 6490 36

Tänään on lauantai 25.11.2017

KOKOUSPAIKKA MUUTTUNUT! Ti 14.11. klo 17.30 Sääntömääräinen syyskokous Kaupunkikahvila Brunssi, Itäpuisto 11 A sisäpihalla Porissa. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Klo 18 pikkujouluruokailu, menu: karpalo silli,
piparjuurisilakka, savustettua lohta, Waldorfin salaattia, kreikkalaista salaattia, sitruuna-vinaigrettea, rosollitimbaali, kinkkua, kastiketta, lanttulaatikkoa, porkkanalaatikkoa, keitettyjä perunoita, karjalanpaistia, talon siemen näkkäriä ja voita, puolukkaista tuorejuustokakkua brownie pohjalla, kahvia ja teetä. Hinta 15
eur. Ilmoittautuminen 7.11. mennessä Hellevi Pitkänen 044 0210 147. Maksu tilaisuuden alussa, jolloin myös mahdollisuus ostaa gluteenittomia tuotteita.

To 23.11. klo 16.15.-17.00 kahvilatapaaminen Petras Cafe, alakerta. Yhdistys tarjoaa pientä suolaista ja makeaa. Keskustellaan ajankohtaisista aiheista. Tule ja ota ystävät mukaan!

Ti 12.12. klo 18 Gluteeniton ilta riisipuuron ja joululaulujen merkeissä. Viikin Helmi, Helmentie 7, Pori. Otathan pienen paketin mukaan 5 eur, niin tonttu tuo paketin tilalle. Tilaisuuden alussa mahdollisuus ostaa gluteenittomia tuotteita. Yhdistys tarjoaa illan tarjoilut.

Ti 9.1.2018 klo 18 Gluteeniton ilta JYTYN tiloissa, Eteläpuisto 9 E 4-5, soittamalla alaoven summeria pääset sisälle. Kati Valtonen Life-myymälästä kertoo suoliston hyvinvoinnista. Tilaisuudessa mahdollisuus ostaa Keliakeittiön tuotteita.

Ti 13.2. klo 18 Gluteeniton ilta teemalla ”Mitä et saa syödä” JYTYN tiloissa, Eteläpuisto 9 E 4-5, soittamalla alaoven summeria pääset sisälle. Normaalisti gluteenittomiksi ajatellut valmistuotteet saattavat sisältää gluteenia mm. ranskalaiset, jäätelö, sinappi jne. Ilta on tarkoitettu erityisesti uusille
keliaakikoille, tervetuloa. Tilaisuuden alussa mahdollisuus ostaa gluteenittomia tuotteita.

Ti 13.3. klo 18 Sääntömääräinen kevätkokous JYTYN tiloissa, Eteläpuisto 9 E 4-5, Pori.

Ti 10.4. Tulossa Miesten ilta.